1395-08-03 15:42:26 اخبارپرینت
آمارها از تاثیرگذاری همزمان تبلیغات آنلاین و آفلاین بر مشتری خبر می دهد
افزایش فروش کالا با تکنیک‌های آنلاین بازاریابی

به گزارش خراسان به نقل از ای‌نتورک، ممکن است برای شما پیش آمده باشد تا با دیدن یک بیلبورد تبلیغاتی، به سرعت نام آن برند را در گوشی هوشمند خود جستجو کنید یا اینکه در حین تماشای یک برنامه تلویزیونی به دنبال حاشیه‌های پشت صحنه آن در شبکه‌های اجتماعی باشید.

درچنین مواردی، رابطه میان تبلیغات و بازاریابی در فضای آنلاین و راهکارهای تبلیغات آفلاین برقرار شده و همین موضوع نشان می‌دهد که درک میزان تاثیرگذاری مثبت آنها بر یکدیگر به‌صورت بیشتری دیده شده است.

حال اگر در مورد رابطه بسیار قوی این دو فاکتور قانع نشده‌اید، لازم است تا با ارائه اعداد و ارقام مستند نسبت به این موضوع مطلع شوید؛ زمانی که یک فرد، از طریق فضای آنلاین و همچنین به‌ واسطه تبلیغ تلویزیونی هدف‌گیری می‌شود، ۱۶درصد نرخ فروش(نرخ تبدیل) بیشتر را به وجود می آورد.

برپایه تحقیقات کارشناسی،۵۱درصد افراد هم قبل از خرید فیزیکی در فضای آنلاین تحقیق می‌کنند و ۵۰درصد فروش‌های حضوری نیز به خاطر تاثیر بازاریابی آنلاین بر روی افراد صورت می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، اجرای راهکارهای تبلیغات و بازاریابی در فضای آنلاین، این امکان را برای فعالان کسب‌وکار فراهم می‌کند تا اطلاعات بیشتری از فعالیت‌های شرکت را به مخاطبان خود بدهند تا از امکانات محصولات و خدمات آنها آگاه شوند.

به همین دلیل، بسیاری از کسب و کارها به سمت و سوی پیشبرد موازی کمپین‌های آفلاین با آنلاین حرکت می‌کنند و چنین رویکردی، میزان اثرگذاری کمپین‌های تبلیغاتی را چند برابر می‌کند.

زیرا کسب‌وکارها به کمک راهکارهایی چون تبلیغات چاپی، محیطی و تلویزیونی، عموم مردم را هدفگیری کرده و به برندسازی می‌پردازند و در کنار این راهکارها، برای اثرگذاری و افزایش میزان فروش، از تبلیغات آنلاین استفاده می‌کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویکرد نوین تبلیغاتی می توانید در این صفحه ویدیویی مرتبط را تماشا کنید.

جستجو
پیوند ها

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی رياست جمهوري اسلامي ايران